» Galerie » Inka

Galerie uživatele Inka

Český kras-Bubovice

Tak hned za chalupou na stezky, které nás dovedou na vyhlídky nad Kačákem a Berounkou, kolem kytičky rostoucí na vápenci...Amerika a Sv. Ján..
Zobrazit Album (8)

Toulání

Kolem Strakonic chodíme každý pátek, někdy i po silnici, když to jinak nejde.Dnes přes Mutenice, Sousedovice jen cestou /trochu necestou-přes pole u rybníků/.Srnka, spousta ptáků, kapři vyskakovali nad hladinu. Pohodový den.
Zobrazit Album (11)

Radosti

Včera jsme poslouchali Radio Plzeň -Špalíček.Naše vnučky Majda a Kája hrají a zpívají v Malé muzice z Rokycan /na housle a flétnu/.
Soubor pomáhal založit strakonický dudák Josef Režný a měl by určitě radost, jak si vede po vedením Zdeňka Vejvody.
Nejde mi do webového zdroje dát celou adresu.

Český rozhlas/ stanice/ -Plzeň- Achiv -Špalíček -23.3.

Rodinka.
Zobrazit Album (7)

Staré fotky

Staré fotografie jsou v každé rodině předávány jako svátost. Ale v digitálním světě se neposílají poštou, ale mailem.Co s těmi starými alby? U někoho v rodině se uloží. Taky mě napadlo důležité fotky opravit a dát dětem a vnoučatům na vzpomínku.
1.Babička a děda Tittelbachovi s mojí maminkou Václavou.
Zobrazit Album (1)

Volyně

Městečko na řece Volyňce,12 km od Strakonic.Cestou míjíme Hoštice /Slunce seno..Troškova rodná vesnička a místo Tučného chalupy/
Renezanční radnice,kostel a tvrz, kde sídlí muzeum.
Zobrazit Album (4)

Zahrada na jihu Čech

Focení zahrádky a kytiček je náramná zábava.Zatím mám vše starým Nikonkem, jak jsem se učila fotit a nešlo a nešlo mi zaostřovat, kompaktek si dělal co chtěl.
Už se těším na jaro- snad budou fotečky lepší...
Zobrazit Album (15)

Zima

Na sklonku roku ovšem....Je čas na výlety.Nedaleko Protivína je krásná vesnička se zachovalými dvory.Budičovice.
První den roku toulání u Malenic.Hřbitůvek s hrobem J.Jiráskové.Procházka kolem řeky Volyňky,Jiříkova skála s jeskyní..
Konečně první sníh!A Honzík má rok.
Zobrazit Album (27)

Stachy

Obec na Šumavě, v okolí je spousta obydlených samot, kde hospodaří farmáři a produkují zdravé potraviny, hlavně maso, mléko a mléčné výrobky.
V lesích roste spousta hub, borůvek a malin.Kdo rád četl Klostermanovy knížky o Šumavě/já/ zná Sepa siláka.Kostelíček na hřbitově, kde je pochován, se zrovna opravuje.
Zobrazit Album (10)

Windows movie maker

Po instalaci programu se importují obrázky a stahují dolů do záznamu.Stejně i videa a pak i hudba.Dají se dát přechody a titulky.Hotové se uloží do počítače a pak na You Tube- tak je třeba se přihlásit.

Advent

Dnes je pátek a na hradě už chystají stánky s dobrotami, pódium pro muziku a na hradních nádvořích bude od dvou hodin živo.Odpoledne už byly stánky v provozu.Večer bych s mým foťáčkem už nic nesvedla.Koupila jsem nové vykrajovátko/ každým rokem inovuji jedno/, nový pytlík na zdobení a med.Je neděle a ještě jednou zavítám na hrad. Dnes vystupuje starší generace. Podlešáci. Je to hezký koníček, zazpívat si společně v kostele i pro veřejnost.Horší bylo, když se ke mě řítil policajt, že Vendu nedržím v náručí. Neměl náhubek a za to je pokuta.Nechal si vysvětlit, že jsem ho položila na zem, aby mě nezarážel při focení. Většinu fotek jsem ho měla v náručí.
Před Billou obrvěnec přezdívaný Kreml bude zapálen nakonec, po programu na náměstí, zapálení stromu a odjezdu ledové královny na hrad, opět program a u věnce poslední zpívání.
Zobrazit Album (20)

Cesta ze Čkyně do Vacova

Dříve se lidé přesouvali často pěšky. Hezké pohledy jsou k podívání, všechno jinak prožijeme...Jen ty nohy bolí..
Tak pár fotek z cesty. V neděli autobusy v Podlesí nejezdí...
Zobrazit Album (16)

Na letišti

Dnes celý den bylo na letišti živo. Seskoky padákem jsem zahlédla už při ranním venčení psa. Tak jsme se tam vydali odpoledne podívat.Chtěla jsem je vyfotit, ale bylo to těžší než fotit mouchu.Proti sluníčku, zakloněná hlava, chvílemi jsem neviděla nic, jen rudé kruhy.Ke všemu mi došly baterky a musela jsem foťák zahřívat pod paží.Ale nebyla zima, sluníčko se činilo.
Letiště je kousek za hradem na náhorní plošině,rozlehlá travnatá plocha,jen několik drah.Létala tři letadla.
Zobrazit Album (12)

Říjen nastartoval barvy

Pořád je ještě hezky, hlavně odpoledne se svět sluníčkem ohřeje.Po říjnu nastal listopad - přinesl mírné ochlazení a nahaté stromy.Dlouhé večery.Hrajeme si na PC.Vycházky a dny jsou čím dál kratší,jen stíny se prodlužují..

Šumava z obou stran

Koncem září bylo zase babí léto.Po deštivých dnech bylo sluníčko moc milé. Potěšily nás slevy integrované dopravy v Národním parku.
Zobrazit Album (24)

Zářijová sobota - letní den

Celý den jsem byla na zahradě a dobře jsem udělala.Komule přilákala motýly-babočku bílé C a další babočky/admirál/.
Zobrazit Album (7)

První fotka z dovolené

Pohled na dva rozličné živly.Kámen, voda, chybí oheň.V takových teplotách nic není nemožné.
Zobrazit Album (6)
PŘIHLÁSIT SE || ZAREGISTROVAT SE (host)